Skip to main content

Browse

Analyse de la Sequenza I pour flûte solo de Luciano Berio
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Analyse de la Sequenza I pour flûte solo de Luciano Berio
Nuriia Khasenova
2017
Analysis and relation between musical writing and literature of Les six metamorphoses after Ovid, Opus 49 of Benjamin Britten
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Analysis and relation between musical writing and literature of Les six metamorphoses after Ovid, Opus 49 of Benjamin Britten
Isabel Rodriguez Foncueva
2017
The background of the sonata for piano and violin no.1 in G major, op.78 by Johannes Brahms
Name: Abschlussarbeit, Theorie
The background of the sonata for piano and violin no.1 in G major, op.78 by Johannes Brahms
Elias Nyman
2017
The Basso Continuo as an idiomatic compositional tool in French Music during the 17th and 18th centuries
Name: Abschlussarbeit, Theorie
The Basso Continuo as an idiomatic compositional tool in French Music during the 17th and 18th centuries
Guilherme dos Santos Barroso
2017
Bernard Salles, Portraits for Friends
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Bernard Salles, Portraits for Friends
Fanni Hoppari
2017
Die Stimme als Instrument in der Neuen Musik
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Die Stimme als Instrument in der Neuen Musik
Anne Heffner
2017
Eine Analyse der Obertonstruktur des Saxophonklanges
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Eine Analyse der Obertonstruktur des Saxophonklanges
Vera Wahl
2017
Eine Analyse der Obertonstruktur des Saxophonklanges
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Eine Analyse der Obertonstruktur des Saxophonklanges
Diana-Maria Turcu
2017