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advertising campaign
1 Hygroton Geigy
Name: Werbepostkarte für Medikament
1 Hygroton Geigy
George Giusti
ca. 1962
6,385 Milliarden Franken Gewinn: Damit könnte sich die UBS 37 Millionen WOZ-Abos leisten.
Name: Werbeinserat (Andruck)
6,385 Milliarden Franken Gewinn: Damit könnte sich die UBS 37 Millionen WOZ-Abos leisten.
Spillmann, Felser, Leo Burnett AG, Zürich, CH
2005
Abstand
Name: Werbeinserat Bahngesellschaft (Andruck)
Abstand
Jung von Matt LIMMAT AG, Zürich, CH
2005
ADC - 2016 Tokyo Art Directors Club Exhibition - GGG - Creation Gallery G8
Name: Plakat
ADC - 2016 Tokyo Art Directors Club Exhibition - GGG - Creation Gallery G8
Massahiro Kakinokihara
2016
Adieu Werbung. Hallo IBM!
Name: Präsentationsbuch für Werbekampagne
Adieu Werbung. Hallo IBM!
Gerstner, Gredinger + Kutter, Werbeagentur AG, GGK, Basel, CH
1988
Adi P. Buchs, Schweiz - "Kein All-You-Can-Eat Buffet??? Und so was nennt sich Sterne-Hotel!" - Willkommen am ruhigsten Ort der Lenzerheide: Guarda Val
Name: Digitales Plakat
Adi P. Buchs, Schweiz - "Kein All-You-Can-Eat Buffet??? Und so was nennt sich Sterne-Hotel!" - Willkommen am ruhigsten Ort der Lenzerheide: Guarda Val
Ruf Lanz Werbeagentur AG, Zürich, CH
2016
AIDS - AIDS. It’s time for schools to act! Programme of Education for the Prevention of AIDS - 1 December 1992 - World AIDS Day - A community commitment
Name: Plakat
AIDS - AIDS. It’s time for schools to act! Programme of Education for the Prevention of AIDS - 1 December 1992 - World AIDS Day - A community commitment
Anna Monika Jost
1992
AIDS - AIDS. It’s time for schools to act! Programme of Education for the Prevention of AIDS - 1 December 1993 - World AIDS Day - Time to act
Name: Plakat
AIDS - AIDS. It’s time for schools to act! Programme of Education for the Prevention of AIDS - 1 December 1993 - World AIDS Day - Time to act
Anna Monika Jost
1993