Skip to main content

Advanced Search Objects: results

Sort:
/ 1
Advanced Search
Filters
All Categories

All Keywords
1 to 19 of 19 for
  • Thesaurus: game design
Immersive Spielwelten in Sidescrolling Games
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Immersive Spielwelten in Sidescrolling Games
Don Schmocker
2017
Art Games
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Art Games
Sonja Böckler
2018
Automatic Game Mechanic Generation
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Automatic Game Mechanic Generation
Yanick Lukic
2018
Full Fencing.
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Full Fencing.
Xiaowei Zeng
2019
Meaningful
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Meaningful
Tabea Iseli
2019
Low-Interaction Games
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Low-Interaction Games
Larissa Wild
2021
Gamehouse - a space-time of possibility
Name: Projekt
Gamehouse - a space-time of possibility
HGKZ, Studienschwerpunkt Interaction Design, IAD, Zürich, CH
2003
The Unity Glue
Name: Abschlussarbeit, Theorie
The Unity Glue
Goran Saric
2017
Screen Space
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Screen Space
Christian Schmidhalter
2017
Bosskämpfe in RPGs: Eine Reterritorialisierung von digitalen Spielelementen in den analogen Spielbereich
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Bosskämpfe in RPGs: Eine Reterritorialisierung von digitalen Spielelementen in den analogen Spielbereich
Luca Holzer
2018
Prozedural generierte Geschichte
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Prozedural generierte Geschichte
Christian Sami
2021
Dominant Games
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Dominant Games
Stefan Schmidlin
2018
Playing the Open-Source Game
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Playing the Open-Source Game
Julian Schönbächler
2021
Nature in Games
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Nature in Games
Emma McMillin
2021
The Cathartic Escape
Name: Abschlussarbeit, Theorie
The Cathartic Escape
Daniel Borges Gonçalves
2017
Storytelling in Flipperautomaten
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Storytelling in Flipperautomaten
David Krummenacher
2018
META FORMOSE
Name: Abschlussarbeit, Theorie
META FORMOSE
Tunay Bora
2018
Metamechanik Toolkit
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Metamechanik Toolkit
Leander Schneeberger
2021
Wie können ökologische Werte & Sachverhalte in einem Point and Click Adventure vermittelt werden?
Name: Abschlussarbeit, Theorie
Wie können ökologische Werte & Sachverhalte in einem Point and Click Adventure vermittelt werden?
Irina Huwiler
2018
/ 1