Skip to main content
eMuseum
Museum of Design Zurich
Archive of the Zurich University of the Arts
DE
EN
Home
Collections
Groups
Biographies
Exhibitions
Projects
Thesaurus
YourCollection
Rights & Reproductions
Advanced Search Objects
Advanced Search Objects: results
Close
Refine Results
Artist / Designer
Daniel Borges Gonçalves
(1)
Luca Holzer
(1)
Irina Huwiler
(1)
Yanick Lukic
(1)
Emma McMillin
(1)
Stefan Schmidlin
(1)
Leander Schneeberger
(1)
Julian Schönbächler
(1)
Patrik Toth
(1)
Xiaowei Zeng
(1)
show all people
Categories
*
(not assigned)
(4)
Design
(19)
Studies /Lesson
(1)
Dated
to
Department
Archiv ZHdK
(19)
Keywords
board game
(1)
fish (species)
(1)
body of water
(1)
internet
(1)
media design
(1)
modeling / modeling technique
(1)
nature / environment
(1)
Virtuelle Realität VR
(1)
Vorurteil
(1)
website
(1)
show all keywords
Object name
Abschlussarbeit, Theorie
(18)
Projekt
(1)
Sort:
Relevance
Title (A–Z)
Title (Z–A)
Date (Older First)
Date (Newer First)
Object number (Ascending)
Object number (Descending)
Primary Maker (A-Z)
Primary Maker (Z-A)
Import Date (Ascending)
Import Date (Descending)
List
Images
Table
/ 1
Advanced Search
Filters
View PDF
Department
All
Archiv ZHdK
Designsammlung
Grafiksammlung
Kunstgewerbesammlung
Plakatsammlung
Classification(s)
All
(not assigned)
Architektur
Archiv (Forschung/Lehre)
Archiv (Hochschule / Museum)
Archiv (Studienarbeiten)
Bildende Kunst
Buchgestaltung / Buchkunst
Darstellende Kunst
Dokumentation
Fotografie
Gebrauchsgrafik
Kunstgrafik
Kunsthandwerk
Mode / Accessoire
Multimedia
Musikinstrument
Möbel / Wohnen
Plakat
Produktdesign
Schrift / Typografie
Textilien
Verpackung
All Categories
Sub Classification(s)
Thesaurus
Search within current Thesaurus
Show only matches
There are no search results!
All Keywords
Title
Artist / Maker / Culture
Date Range
to
Medium
Name
Description
Culture
Object number
Clear
1 to 19 of 19 for
Thesaurus
:
game design
Design
Clear All Filters
Name:
Abschlussarbeit, Theorie
Immersive Spielwelten in Sidescrolling Games
Don Schmocker
2017
Name:
Abschlussarbeit, Theorie
Art Games
Sonja Böckler
2018
Name:
Abschlussarbeit, Theorie
Automatic Game Mechanic Generation
Yanick Lukic
2018
Name:
Abschlussarbeit, Theorie
Full Fencing.
Xiaowei Zeng
2019
Name:
Abschlussarbeit, Theorie
Meaningful
Tabea Iseli
2019
Name:
Abschlussarbeit, Theorie
Low-Interaction Games
Larissa Wild
2021
Name:
Projekt
Gamehouse - a space-time of possibility
HGKZ, Studienschwerpunkt Interaction Design, IAD, Zürich, CH
2003
Name:
Abschlussarbeit, Theorie
The Unity Glue
Goran Saric
2017
Name:
Abschlussarbeit, Theorie
Screen Space
Christian Schmidhalter
2017
Name:
Abschlussarbeit, Theorie
Bosskämpfe in RPGs: Eine Reterritorialisierung von digitalen Spielelementen in den analogen Spielbereich
Luca Holzer
2018
Name:
Abschlussarbeit, Theorie
Prozedural generierte Geschichte
Christian Sami
2021
Name:
Abschlussarbeit, Theorie
Dominant Games
Stefan Schmidlin
2018
Name:
Abschlussarbeit, Theorie
Playing the Open-Source Game
Julian Schönbächler
2021
Name:
Abschlussarbeit, Theorie
Nature in Games
Emma McMillin
2021
Name:
Abschlussarbeit, Theorie
The Cathartic Escape
Daniel Borges Gonçalves
2017
Name:
Abschlussarbeit, Theorie
Storytelling in Flipperautomaten
David Krummenacher
2018
Name:
Abschlussarbeit, Theorie
META FORMOSE
Tunay Bora
2018
Name:
Abschlussarbeit, Theorie
Metamechanik Toolkit
Leander Schneeberger
2021
Name:
Abschlussarbeit, Theorie
Wie können ökologische Werte & Sachverhalte in einem Point and Click Adventure vermittelt werden?
Irina Huwiler
2018
/ 1